Powered By Blogger

Sunday 23 December 2012

Minggu ke-14

Assalamualaikum semua..

Minggu ini adalah kelas terakhir kelas bagi kursus komputer dalam pendidikan,rasa sedih kerana bagi diri saya kursus ini paling best kerana dapat banyak belajar tentang komputer.Tetapi walaupun kelas terakhir,kami meneruskan seperti biasa.Mingg ini kami perlu bentangkan tugasan kami iaitu kemahiran abad ke-21 buat kali kedua.Saya dan pasangan tugasan saya iaitu Siti Nur Qudsiyah berjaya menyampaikan dengan baik.Saya harap kawan-kawan sekelas saya dapat input daripada apa yang kami bentangkan.Kami merupakan kumpulan pertama yang bentangkan tugasan ini.Pembentangan kumpulan lain juga hebat-hebat.Tetapi detik yang paling tidak dapat dilupakan ialah selepas kumpulan terakhir bentangkan tugasan,kami meraikan tamatnya kelas itu dengan majlis perpisahan.Kelas kami berkongsi duit untuk membeli kek sebagai tanda terima kasih kami kepada Pensyarah kami iaitu Puan Nor Hafizah.

Kenangan kElas Terakhir.....(Credit TO Nursya Julia)






No comments:

Post a Comment