Powered By Blogger

Tuesday 30 October 2012

AKTIVITI MINGGU KE-7


Assalamualaikum wbt...

Pada minggu ini saya tidak dapat hadir ke kelas kerana ada masalah kesihatan.Walaupun saya tidak hadir ke kelas,saya masih tahu apa yang dilakukan kawan-kawan yang lain kerana mereka turut berkongsi dengan saya.Pada minggu ini,Pn Norhafizah menyuruh kami menyiapkan tugasan yang diberikan kerana tugasan tersebut perlu dibentangkan.Oleh sebab ada beberapa orang yang tidak hadir ke kelas termasuk saya,Pn Norhafizah menyuruh kami membentangkan tugasan kami pada minggu hadapan.Disebabkan pada minggu ini kami semua teruja untuk pulang ke kampung untuk meraikan perayaan AIDIL ADHA,kelas pada hari ini lebih kepada santai.Tetapi Pn  masih memberi tugasan kepada kami untuk  mengkaji apa itu SPSS kerana pada minggu depan tajuk tersebut akan dibincangkan...

SELAMAT HARI RAYA..
SELAMAT PULANG KE KAMPUNG..
TAKE CARE YOURSELF..





No comments:

Post a Comment